EXPER Aldığım Tablet Sürekli Kilitleniyor! Exper'den satın aldığım P10AN Easypad model tabletim cihazı ciddi olarak kullanmaya başladığımdan itibaren yaklaşık 6 saat sonra kilitlendi. Eskişehir'de ikametimden ötürü bana en yakın teknik servise cihazı teslim ettim ve öğrendim ki buradaki teknik servis de İstanbul'a gönderiyormuş.
Her gönderimde yaklaşık 3-4 iş günü gecikme yaşadım bu nedenle. Buradaki servis "Merkeze gönderdik." dedi, merkez ise "Bize henüz ulaşmamış." dedi. Şahsi çabamızla Eskişehir servisinden kargo gönderi kodunu aldık ve araştırdık, aynı zamanda merkeze de bildirdik. Sonra öğrendik ki cihaz merkeze ulaşmış, "Aaa cihaz buradaymış."dendi.
İlk gönderimde "Cihazın pili değişti." denerek cihaz geri geldi, 1 saat kadar kullandım ve tekrar kilitlendi. Aynı gün yine aracı servise cihazı teslim ettim. Yine İstanbul'a gidip dönmesi sonrasında ana kart, pil ve şarj cihazının değiştiği söylendi, sonuç olarak cihaz teslim alındıktan yine 1 saat sonra kilitlendi. Aracı servisin bana zaman kaybettirdiğini düşünerek bu sefer doğrudan İstanbul'a cihazı ben gönderdim.
Exper'in internet sitesinden cihazın tamir edildiği ve Yurtiçi Kargo ile gönderildiği bilgisini aldım. Cihazı takip etmek adına bana en yakın kargo şubelerini aradım hiçbirinde kargoyu bulamadım. Exper müşteri hizmetlerini aradığımda ise cihazın Yurtiçi Kargo veya UPS ile gönderilebilmiş olacağını ve kargo takip numarasını göremediklerini söylediler ve tavsiyede bulundular: "Evde bekleyin".
19 Eylül 2011, 10:01:47 yucesoyhakan yazdı
|